Tors 4/2






Åter dax att gå upp 4.00,
idag blev det två vändor för bilen
för vi skickade 50 st till slakt i dag.
Tur att Clara är hemma och jobbar för det betyder
att 50 djur ska hem från Lyckegården. Efter det ska
det "mökas", strös o flyttas om. Så de har nog att göra.
Själv är jag inne på slutklämmen på januaris bokföring.

I går hade Clara inlämning av sitt arbete i kursen
driftsplanering. Jag tror det var det sista på den kursen.







Sommar o vinter bild.











Dragkamp mellan Ella o Affe.




Snöhögen är större än skithögen!




Kerstin använder spark när vi är ute på promenad.
I dag fick jag faktiskt ta på broddarna.











fick ny ägare vid årskiftet, Gisela Wass.

Verkar nu bli en mordernare version och Gisela verkar ha många nya
och spännande ideer.
De har hemsida och en blogg där man kan följa deras arbete under året.
Har länkat till den bland länkarna.







GAMLA BILDER


Jag och några av mina "Flobykusiner".




Känner den lilla "tävan" igen sig?
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0