Tis 2/2






I dag är det gråmulet o snön faller mjukt.
Väntas bli blåsigare o ännu mer snö framåt eftermiddagen.
Ska ägna dagen åt januaris bokföring så mig gör det inget
att det snöar. Måste dock fylla på nutrilett och cigarett förådet,
så det får väl bli en gemensam inhandling med Anders i kväll.




Här laddar hundarna för den nära förestående promenaden.
Inför promenaden är de uppe i 150%s varv. Skäller och far runt
som idioter. Börjar redan med detta beteende så fort jag börjar
klä på mig. Men nu efteråt snarkas det i alla hörn, mest vid mina
fötter under skrivbordet för där har "gamleman" James som
snart fyller 14 år sin plats. Han har ju fullt schå att hänga med de yngre
pojkarna, än så länge går det bra men fasar för den dagen han inte orkar längre.









GAMLA KORT

Mamma o pappa gifter sig,
tyvärr släppte diascannern in ljus så kortet blev lite misslyckat.




En kär gul nalle som jag fortfarande har kvar.




En kusin fyller här fyra år.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0