Mån 22/2

 




I dag är det dax för oss att deklarera.









På eftermiddagen var det att åka till veterinären med Affe
som fått små blåsor som kliar. Johan mötte upp mig
hos veterinären eftersom Anders och jag var i staden
för att deklarera. Affe uppförde sig ängsligt
och jag ursäktade med att han inte var så tränad socialt. Talade
om att mina hundar mest gick hemma på gården och att
de aldrig brukar gå i koppel. Då sa veterinärn: "dina
hundar har det bra" och det värmde faktiskt. Det värsta
är att vi måste bada honom en gång i veckan ett tag framöver
vilket inte min rygg klarar av. När jag var hos läkaren
i förra veckan upptäckte han att jag har problem med
en kota och den spökar så fort jag måste bada hundarna.










Anders vill ha en sådan här till nya bygget.
Agromatic.




Och en sån här, en Metax.



Sammanlagt pris för dessa båda ca 500 000:-

Kan tala om att vi redan har två lastmaskiner och en bobcat,
verkar som han aldrig blir nöjd.

Jag skulle bli nöjd om jag fick en sån här,
kostar nog 1/10 del av maskinerna
men är nog tyvärr ej avdragsgill.










Nä nu tror jag att vintern har fått fnatt,
det börjar snöa igen!!!!!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0