Mån 8/2





Här är pappas föräldrahem i Floby,
Lyckebo.






Här är mammas föräldrahem, även det i Floby.









I dag blev det så återigen ett besök till smådjurskliniken.
James har haft ett av sina vanliga smärtanfall,
men den här gången satt det i allt för länge. Han
får så ont så han vet inte vart han ska ta vägen,
vandrar och vandrar, försöker att komma in i hörn
och upp på väggar. Trodde faktiskt han skulle dö i
mina armar i natt, jag satt uppe hos honom till halv 5 i morse.
Han var helt slut, och ej kontaktbar. Men nu kom en veterinär på att
han kanske har mag och tarmkatarr, så nu skrevs
det ut medicin mot det. Sänkan var också något förhöjd
så det blev pencillin. Han fick också en spruta smärtstillande.
 Dessutom ska han gå på diet foder.Första besöket för denna åkomma var 2006,
diagnosen har varit koliksmärtor. Jag har varit minst två gånger om året
och sökt för detta. Han får en andra chans nu, men hjälper inte medicin
och diet får jag nog avliva honom. Orkar inte se honom lida på det viset.
Har haft många hundar i mina dar, men aldrig någon med sådan smärtor.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0