Fre 19/2







Nu har vi då 2 guld och 1 brons.





Bronset fick vi genom Anja i superkombination.
Hon fick återigen göra sin "säl".



Det var väl inte många som trodde att hon skulle stå på ett par
skidor igen på detta os efter sin otäcka omkullåkning.
Såg ut som hon var lika glad över bronset som om hon vunnit guld.







Skulle idag klippt mig i Skultorp men ringde återbud, snön har
ju vräkt ner och det ser ut att fortsätta. Stora drivor framför min bil.
Ingen vår i sikte!!(Lär nog dröja)









DAGENS RÄTT
Bacongratäng med lök och spenat.

Skär kokta potatis och täck botten med dessa
sedan på med spenat.


Stek bacon och lök och lägg på. 


Sist ett lager med kokt skivad potatis.


Blanda sedan grädde och mjukost. Krydda med vitlökspulver,
salt och peppar i gräddblandningen.
 Häll på blandningen och in i 225grader.


Voila´, färdig!








Lets dance.
Rösta på Sauk i kväll!!
Och Claudia förstås.


















Kommentarer
Postat av: Ann

De va la änna väldigt vilken sportkommentator du har blivit har du tröttnat på vinterbilder!ska titta på dansen i kväll kanske ringer jag på stefan han är ju bara så bra!!!! sen får de bli os! fy faen va trött jag är på all jävla snö!!!! du får ha de så gött! kram kram Ann

2010-02-19 @ 19:56:42
Postat av: Liz

Roligt att du börjat gilla sport oxå :)

2010-02-21 @ 12:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0