Sön 13/9



Får väl GRATULERA grannens Wilma i efterskott.
Hon fyllde fyra år i går det lilla livet.

GRATTIS! GRATTIS!





Blev varken målat eller klippt gräs igår.
Lingonen tog så lång tid att rensa + att jag brände squashlagen.
Tur att man har Kerstin till granne, fick låna socker o ättika av henne.
Fick för mig att vi skulle grilla på kvällen så det blev ungsrostade
grönsaker och flintastek, kanske årets sista grillning.





Nu på morgonen har det regnat och det blåser,
kanske blir inne arbete idag. Behövs nog efter min härjning i köket igår.

Kanske skulle bada småhundarna idag.




Eller varför inte färga håret, Anders har klagat ett
 tag på att de gråa håren syns.




Lite bokföring skulle inte skada att ta tag i heller.




Och för att inte tala om städning,
något som jag lägger alldeles för lite tid på.




Får väl inte ens hälften gjort av vad jag har föresatt mig!!


Anders kör i alla fall hårt.
Han ska ringvälta o så. Får väl åka till macken och köpa diesel.
Vi har ny mack i Stenstorp.





 

Lite hundar måste vi ha idag också.





Hoppas på en lugn dag utan besök!!
Men redan nu 09.09 anländer
första kaffegästen.






Blev så besviken igår när jag tittade på Överlevarna,
skulle ju vara sista avsnittet. Men det var ju inget slut.
Har dumhuvena på TV 4 köpt in 6 avsnitt av en serie
som säkert har flera avsnitt i utlandet??





Här rider Häggatorps

förbi


Ska vi ta en galopp på gärdet?



 Okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0