Ons 23/9





Clara ledig från skolan idag. Hade lite sovmorgon, men kom hit
 för att jobba vid nio tiden.Det första hon undrade var, vad det skulle bli till middag.
 Jag hade tänkt kassler men hon ville ha jamie olivers fiskgratäng,
så det blev för henne att åka och köpa ingredienserna.





Själv har jag städning på gång.
Hela bilen full med sortering, sånt som ska till torpet och
Johans grejor. kerstin ringde och frågade om vi skulle ut och gå,
men jag svarade att nu är jag på G med städning så dumt att bryta det.








Clara kom hem med rosa bandet som hon köpt till mig.




Testar lite avdelare om ni undrar varför jag har olika sådana.




Är ikväll bjuden på klädparty.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0