Fre 11/9


I går avtäcktes så dörren. (Höger bilden tagen den 2 sept.)
Går inte så fort för mig.
Är nu nästan färdig med verandan, ska måla fönstren en gång till.

   

Råkade ut för en liten olycka igår när jag målade.
Har en sån här stege, hade antagligen inte spärrat den ordentligt
så nederdelen vek sig utåt. Tur att jag stog på den delen
och inte högre upp. Höll mig i överdelen så ramlade aldrig av.
Fick så j...a ont i ryggen, vet ej om en kota fick en stöt.
Så natten har inte varit rolig massvis med starka tabletter intogs.





Anders sår vete "hemmave". (Tror inte att han fick tag på något annat utsäde.)
Det var evigheter sen vi hade vete.




Efteråt kör han med Crosskillervälten.
Uppepå den sitter det en biodrill, va den nu är bra för?
Inte vet jag!!








Posse har inte fått in sin halm än.
Bara ett konstaterande.




Tjurarna på "renen".










Fast här är de inte så glada, fick inte följa med när jag tog kort.
Då blir de förbannade och skäller hela tiden, helst lilla Ella.


Cowgirlen har varit ledig från skolan idag.
Varit hemma o jobbat (o munhuggits med grabbarna,
vilket både hon och dom tycker är roligt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0