Tors 29/10

 



Tidig morgon!
Blev väckt 3.50 Anders hade fått för sig att djur skulle hämtas 4.30,
men så var inte fallet utan 5.00.
-1 grad




Skickar 22 mellankalv till slakt.










Måste bara smaka på årets blossaglögg,
färgen gör ju att man bara längtar!
Har smak av clementin.










Clara hemma idag och skriver på sitt stora arbete
 som ska vara inlämmnat på måndag. Hon har skrivit om
denna gårdens kohälsa. Gården ligger vackert belägen
vid Brunnhemsbergets kant.











Visst var jag söt när jag var liten!!




När jag blev några år äldre så fick jag pottfrisyr.
Här är syrran o jag för ca 48 år sedan, den frisyren fick jag dras med
i flera år..




















Kommentarer
Postat av: Faster

Alltid roligt titta in i din blogg. Tycker även han i afrika.... Kram

2009-10-29 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0