Lör 3/10



    


Vilket väder regnstorm eller vad ska man kalla det??







I går var jag ute från halv2 till halv7 i trädgården,
fick passa på för det var ju så fint väder.
Planterade lite höstväxter och rensade grusgången.




Sommarens sista rosor.











I kväll ska vi på

kalas
till Bråten i Daretorp.
De har byggt en ladugård.
Party,party!!





Nu har det varit fester tre helger i rad,
börjar tröttna på det. Vill ju inte känna sig så här imorgon!
(Men man har ju ett val.)









I kväll börjar ju också Körslaget.


















Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej igen



tack för att jag fick låna torpet, och att jag fick en rolig kväll.



catarina



ps jag tycker att flickorna på kortet är väldigt snygga kan undra vem dom är?

2009-10-03 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0