Mån 30/11

 



Upp 3.50
Skicka djur på en måndag är lite ovant.
10 mellankalv ville de ha idag.
Gick bra fast Göte o jag var själva.
Har ju sovit själv i natt eftersom Anders
åkt till Tyskland. Lite orolig att jag inte skulle
komma upp. Hade ställt två väckarklockor,
men vaknade innan klockorna ringde. Lite ovant
att Clara kom vid 6 tiden, hon ska fora djuren innan hon
åker till skolan.





Klädde igår en liten adventsgran att ha i köket. Satte också upp
belysningen på framsidan. Lika jobbigt varje år. Kollade så den
lyste innan jag satte upp den, likväl var det en hel meter som inte
lyste när jag fått upp den. Hade inga reservlampor men som tur
var hittade jag en kortare uteslinga som jag kunde ta lampor av.
Började med att testa de i utkanten av metern men det funkade
inte ändå. Det var lampan i mitten på den ljuslösa metern som
inte funkade. Så till slut fick jag ordning på det hela.







Har varit och lämnat bokföringen i Falköping. Tog en sväng på
staden men regnet bara öste ner. Kände mig som en slickad katt.
De hade pyntat fontänen och runtom med granris och belysning.
Hittade ingen bild på det på internet utan det blev en nostalgisk
bild på torget istället.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0