Fre 6/11









Gissa vem som fyller år idag?








James ska till veterinären i dag för borttagning av tandsten.









Stackars James hade bajsat på sig när jag hämtade honom.
När jag sedan kom hem och skulle resa honom upp så kissade han när jag höll
i honom. De hade sövt honom och dragit ut fem tänder. Lade honom
på hans favoritplats i köket men när jag satte mig vid datorn försökte han gå dit.
Vill alltid ligga vid mina fötter under skrivbordet. Har i alla fall lovat honom
att aldrig mer behöva vara med om detta. Nästa besök hos veterinären
kommer nog att bli av annan karaktär för hans del. Han är dock 13 år så man
vet vad man har att vänta, man har ju varit med om det flera gånger.

Hela kalaset gick på 3500:-.
Vågar inte tala om detta för Anders, han skulle få spader.
Men hade det gällt hans lilla älskling Ella så hade det nog inte gjort något.



Man undrar om man börjar bli senil, när jag kommit halvvägs till
 Falköping för att hämta James märker jag att jag har foppatofflorna på mig.
Inte så snyggt till kjol o kappa!
Åldern kanske börjar ta ut sin rätt?






Fick en sådan här kastrull av man o barn i dag.








Kvällen kommer jag att tillbringa så här.
Inget chips men en flaska vin och Idol förstås








Elis o Anders drar på kryss till Åbo, lyckosar!
Vet inte om det är just denna båten men trevligt får de nog.
Lite avundsjuk blir man!















Kommentarer
Postat av: Liz

GRATTIS

2009-11-06 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0