Syrrans djur


Nu blir det nog lite mer sittande vid datorn eftersom jag har svårt att gå.
 Ska passa på att göra bokföring men får väl unna mig lite roligt också som att blogga.
I dag får det bli pizza till middag, behöver nog vila foten i dag. Natten har varit jobbig med värk
så det blev tv tittande fram till kl 3.

Lägger in lite fina bilder på syrrans djur för jag vet att de följer mitt bloggande. (inte djuren
utan syrran och hennes töser.) De har som tur var fått in sitt bredband efter flera månader
utan. Hur har de överlevt??Jag försökte hjälpa dom men jag gick bet. Men jag lyckades faktiskt
sätta in mobilt bredband i min andra dator. Ja det var väl inte gjort i en handvändning precis.
Skulle ju vara så enkelt, bara att sätta in "dongen" eller vad det nu kallas.

SURRANS DJUR













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0