Sön 5/7


I dag har jag nästan slappat hela dagen.
Skönt för foten för den är svullen och ond.





Vi tog barnen med oss och åkte till vägkrogen
för att äta middag. Brukar göra så eftersom jag vägrar att laga
 mat en dag i veckan. Lagar dagligen mat till minst 5 personer.






Vi plockade ca 5 liter jordgubbar från landet.
Har styckfryst en hel plåt, Terese får fortsätta med jordgubbarna
när hon kommer i morgon.





På kvällen kom Jacob ner med tårta och massor med smörgåsar
som blivit över från bröllopsfesten. Så nu får vi hoppas på invasion i morgon.
Är väl inte helt uteslutet, i onsdags hade jag 9 besökande gäster
och i fredags 12 stycken. Ni förstår att jag kallar mig "serviceorganet".
Kan bli lite tröttsamt med så mycket folk rännande, så helgerna är " heliga"  för mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0