Mån 27/7


Så här såg himlen ut i morse, tagit med olika inställningar på kameran.

     



Loke har varit på besök idag, tyvärr är mina hundar rädda för honom.
Storleken ligger honom i fatet.
Men ståtlig är han.




Nu har "teknikerfreeket" varit på shoppingtur.



Inhandlades en fax, bärbara telefoner med headset
och det nya Wii Resort med extra handkontroll.
Den gamla faxen var jag så förbannad på för pappret trasslade jämnt.
Wii är ju alltid roligt att ha. Nu har vi gitarrhero och Mario cart också.
En av de bärbara telefonerna hade lagt av och den andra var knapparna
lite konstiga på. Plus att jag alltid önskat mig ett headset.
Det värsta är att läsa instruktionsböckerna vill ju att det ska fungera ändå.
Hoppar detta idag, får göra ett försök imorgon.
.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej åter igen fina bilder, alltid kul att se vad som händer och sker på gården, idag ska jag baka vinbärspajen du visat recept på - ha en bra dag catarina

2009-07-28 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0