Lör 18/7

I dag är det flyghavre plockar dax, syrran, töserna och pappa ska med
Anders o Clara ut och plocka. Tur att man är indisponerad och slipper
"skitjobbet". Har väl nog med jobb att laga mat till 8 personer.
Menyn består av ciderstek.





Har väl att göra ändå ska rapportera ca 60 djur till cdb.
Jordbruksverket vill ha reda på alla förflyttningar.




Min kompis Maud bjöd in mig på facebook.
Verkade väldigt rörigt, jag som annars anser mig väldigt kunnig
i datorns utövande. Får väl se om jag får till det.
Tror det är roligare med bloggandet. Inget roligt att läsa
 vad andra skriver till varandra.




Maten fick i dag intagas på papperstallrikar och drycken i plastmuggar.
.Allt för att skona husmor. Cidersteken blev perfekt.
Diesel spanar efter matte eller fåglar??


Så här kan skor se ut efter några timmar av flyghavreplockning.
De sjunger nog på sista versen.




Doris kom infarande mitt i middagen. Plötsligt var det 5 hundar
och 8 personer i köket. Det blev full rulle!!
 



Går nu på pulver diet.

  
Powder of life, chia o nutrilett.
Syndar gör jag ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0