Tors 3/12

 



Inlägg 250




Skickat 20 mellankalvar på morronen.
Men inte så tidigt idag, halv 8 blev det.
Nu är det kallt om fingrarna att skriva listorna.
Kan inte ha vantar för då blir det svårt att bläddra
i journalen. Det hade varit -8 i natt sa Göte.








Har varit fullmåne i natt.






Ett vackert par.
Mor o Far före min tid.
Ser ut som filmstjärnor tycker jag.







I dag har det inte blivit nått julpysslande.
Värk i hela kroppen från fotknölarna
till ögonen. Har hjälpt Clara lite med hennes
bokföringsarbete. Man kunde lägga upp ett
testföretag i mitt Hogia program, så det pysslade hon med.
Har flera gånger bett henne hjälpa mig med bokföringen
men det har hon inte velat. Det hade hon nog varit hjälpt
av nu.

Så här känner jag mig.

Går med halsduk och dubbla tröjor på mig inne!
















Kommentarer
Postat av: BETTAN

Dina "päron" är jättefina. Du har helt rätt dom ser

ut som filmstjärnor.



Bettan

2009-12-03 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0