Tis 15/12

 







I går orkade jag inget inlägg göra. Bakade lussekatter på förmiddagen
och lagade middag sedan blev jag "skitdålig" och orkade knappt
stå på benen. Trodde nästan svininfluensan flugit på mig.
Så det blev sängläge resten av dagen. I dag känns det något bättre.
Var hos tandläkaren med min sönderbitna tand. Lagningen gick på
1300:-, ej att förglömma de 600:- jag betalade sist när de inget
fel hittade.

Clara började i går sin Svin kurs, imorgon börjar hon också
en kurs i Driftsplanering och på måndag kör kursen Nöt igång.
Så hon har fullt upp att göra, hon börjar 8 och håller på till 17.





Äntligen har så snön kommit!!
Hoppas kylan håller i sig så snön får ligga kvar.



Man var glad att man hade dubbdäck på för det var halt.
Clara höll på att fara av vägen med Christers XC90,
fast det var dubbdäck på. Så det var snorhalt.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0