Sön 20/12








Fick i dag en hälsning på bloggen från farbror i Gambia,
där har det varit 40 grader varmt. Nån som är avundsjuk
på värmen? Inte jag i alla fall, älskar vintern.







Anders favoriter vann dansbandskampen!
Playtones.




Mina favoriter var Titanix.







I dag är det städning som gäller. Börjar få lite panik nu.
Städar bakom spis, under micron och utanpå köksskåp.
Har lagt in sillen och skinkor innhandlades igår.
Var tvungen att sätta mig vid datorn nu för jag hade djur
som var tvugna att rapporteras idag. Alla har varit hemma
på middag idag. Det vankades lax med romsås.
Anders sköter eldningen av öppna spisen, det upptar
hela hans tid. Han säger att jag måste skriva att
han åtminstone skalade potäterna. (Säkert 20 år sedan sist.)
















Kommentarer
Postat av: ann

De va änna väldigt va de fejas! du kan höra av dej till mej när du är färdig hemma då är du välkommen hem till mej! impad av dina fina bilder! Kram Ann

2009-12-20 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0