Sön 6/12

 







Såg i går på filmen 28 dagar med
Sandra Bullock, min favoritskådespelerska.
Man fick ta fram näsduken ibland.







I dag blev det en shoppingrunda med Clara o Crister.
Först intogs en middag på..



Svärsonen bjöd.


Sedan blev det shopping i dessa butiker.


Det innhandlades adventsljusstake, ljuslyktor,
julgranskulor, girlanger mm.
Fick även köpt de två julklapparna som
jag o Anders skall köpa inför den gemensamma
julklapps utdelningen, där var och en köper en julklapp
som vi sedan sedan numrerar och lottar ut.







Svärsonen var inne på sängbutiken Sova och tittade på
och prov låg en säng som kostade 30 000:-
Som hittat för dig Crister!









Är det någon mer än jag som ibland ser på detta
"skitkula" program???

Playa Del Sol








På min blogg finns ju inga sportinlägg, men får väl
lägga in en bild på Zlatan så Liz o Kent inte tappar intresset
för att läsa vad jag skriver. Han är nog en av deras största idoler,
och säkert många andras.








Anders S klagar ju också på avsaknad av
jordbruksinriktade inlägg. Det är inte lätt att tillfredställa
alla läsare av denna blogg.

Här Anders S får du ett exempel  på hur standarden
på din maskinpark ser ut!!!!




Och här ett exempel på hur du önskar att den skulle se ut???



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0