Sön 27/12





Är det verkligen slut på julen nu?

Jag vill att den ska vara lite till!!
När man slitit så för detta så vill man suga på karamellen ett tag till
.





Bilder tagna i går på promenaden,
som ni ser ligger hela Häggatorp inbäddat i snö.







 













Nu är det bara att konstatera att Ella fått valpar!
Här har hon legat sedan i går efter promenaden då
jag slängde av mig mina kläder på stolen.




Valparna är av skiftande karaktär så de har nog
inte samma far. Det är en tomte, en gris, en
sköldpadda och en ko.






Anders undrar om vi ska ta det lugnt i dag, precis som om vi
inte gjort det i flera dar! Trodde cigaretterna var slut, men som
tur var hittade jag ett oöppnat paket i handväskan så då behövs det
inte åka och innhandlas några sådana i alla fall. Tror jag får
ägna mig åt lite kontorsarbete i dag, har inte gjort färdigt
novembers bokföring än. Snart är det ju dax att börja på decembers,
inte roligt att ha två månader att göra på en gång.

Anders intar soffläge.













Vi suger på karamellen lite till, eller???



Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej



nu är det att gå tillbaka i verkligheten, upp och jobba i morgon med start kl 6.00. fina bilder vilken julstämning man vill ju inte släppa det där med julen och allt det goda.



hej från oss i Dannike

2009-12-27 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0