Julafton





ÖNSKAR
VI ER ALLA
FRÅN OSS I HÄGGATORP





Nu har alla gäster farit hem och jag sitter här själv.
Tänkte blogga lite innan jag ger mig på disken.
Har använt finporslinet så det blir till att handdiska.
Roligt att så många kunde komma, Syrran med töser o hundar,
mor o far, Elisabeth o Anders med Jennie o Marie, Faster
Birgitta och våra barn + boyfriend Christer. Länge sedan
jag drog ihop till så stort kalas, kan faktiskt inte minnas när,
kanske till Johans student. Brukar ju mest vara i torpet
och då krävs det inte så mycket städning som här hemma.
Nu ska det bli skönt att koppla av några dagar, hela
kylskåpet är ju fullt av mat så det blir till att äta rester.

Som sagt var
än en gång

På er Alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0