Mån 10/8




I dag blev det sovmorgon för min del, vaknade halv 10!!
Har målat hela helgen så jag har fruktansvärt ont i ryggen,
jobbigt att måla mellan spjälorna. man måste sitta  ner hela tiden.
Det räcker ju inte bara med målning, man ska ju skrapa, slipa och tvätta innan.
Dessutom måste det tärena målas minst tre gånger.
I går blåste det så då fastnar det en massa skit.





Klippte också gräset i hundgården första gången
sedan skadan. Benet var jätte svullet på kvällen.





Grabbarna tröskade till kl 22 i går kväll.
De var här utanför så man hörde tröskan hela dagen.






Till kvällsmat fick de " bake up pizza " köpt från glassbilen.
Var mest en massa bröd. Blev lite torr. Men den gick ner för de var hungriga.






Ett lager är sönder på pressen, så nu ska den lagas.
Andreas har hämtat reservdelar nu på morgonen.




Kerstins veranda.





Min blommande bänk.





Kommentarer
Postat av: [email protected]

hej

gott med sovmorgon, själv började jag 6,00 på jobbet nu är jag helt slut för jag kan inte sova när jag öppnar fritids. vad bra hundarna blir på bild.nej nu är det läggdags ska börja jobba 6,00 i morgon.

2009-08-10 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0